Thursday, May 15, 2014

Jamu surut ayu

Nak kurus..? tapi tak tahu macam mana? Takde modal nak beli supplement yg mahal2? Rasa malu dengan kawan2 yg tegur semakin gemuk? Suami dah complain badan makin berisi? Rindu nak pakai baju lama masa kurus? Seluar jean tahun lepas beli sekarang dah tak muat? Hari perkahwinan atau istimewa dah dekat, nak kurus untuk tmpk lebih menawan? Susah nak dapatkan saiz bila beli baju? Nak tunjukkan perubahan kt semua yg asyik cakap anda gemuk?

Ahha... jangan risau.. saya faham masalah yg anda hadapi sebap saya sendiri merupakan seorang yg berisi dulu... kali ni saya nak ceritakan testimoni bagaimana saya boleh kurus... baca sampai habis yer... baru anda boleh percaya nanti..

Kalau nak tahu, saya ni antaranya jenis golongan yg badan berisi dan cpt sgt naik berat badan... makan mesti nak berpantang kalau tidak laju sahaja berat naik.. apatah lagi saya memang suka sangat2 kepada makanan yg sedap2... pencinta makanan lah katakan... spagethi, ice blended, kfc, ayam goreng dan lain2 makanan berlemak semua jadi kegemaran saya... selain dari tu saya pun gemar sgt2 makan malam... makan dan terus makan.. saya tak pernah sedar berat badan saya naik sampailah ramai yg dah mula tegur cakap "kau dah gemuk lah".. sampaikan masa belajar pon ada pensyarah yg tegur suruh saya jaga makan sebap nampak dah berisi. Bagi saya waktu tu kurus tak penting yer... saya xpernah peduli soal kurus ke atau tidak sampai la baru2 ni timbul kesedaran untuk kelihatan lebih menarik.. apa tak nya... bila tfk gambar zaman sekolah menengah dulu punya la kuris keding, habis je belajar terus berat badan semakin naik dan naik....

Saya jenis golongan yang tak percaya pada supplement dan segala jenis produk kurus ni. Bagi saya segala jenis produk tu... membazir duit.. kalau betul2 nak kurus... diet dan senaman adalah cara yg terbaik.. maka saya pun btekad tak mahu ambil sebarang supplement dan dengan pembacaan yg saya buat melalui bantuan google.. saya amalkan diet atkins.... (diet kurang karbohidrat lebih protein) boleh msg saya tanya pasal diet ni kalau nak... nanti saya ceritakan.. Alhamdulillah.. hasil gigih saya bersenam dalam rumah dan berpantang diet, saya berjaya kurangkan berat badan dalam 6 kilogram daripada 62 kg kepada 55kg dalam masa lebih kurang 3 bulan...

Lepas je saya capai target tu...saya dah xamalkan diet atkin lg dah.. kembali makan mcm biasa dan berat pun maintain je. lebih kurang setahun selepas tu berat saya naik semula ke 62kg. Mcm biasalah... ramai mula tegur perubahan saya... dah makin gemuk katanya... bila orang mula tegur badan kita dah naik mula lah stress sangat rasanya kan.. bila bukak almari baju.. semua baju2 tu xmuat tuk saya pakai.. dan kalau muat pon mesti lemak2 pon akan terserlah... saya ambil masa lama untuk pilih pakaian yg sesuai disebabkan pilihan baju saya yg dah tak sesuai lagi untuk dipakai.. bila da jadi gemuk.. automatik saya mula abaikan imej dan beranggapan lantak lah org nak kata apa...niat nak diet tu ada tp ada sahaja halangan.. kawan2 ajak makan lah, si dia ajak keluar mkn lah.. keluarga belikan makanan... kalau tak dimakan rasa kesian pulak kt mak yg dah susah2 beli... lama2 mood tuk diet semula cuma jd angan2 sebap ada je halangan tau.. setiap kali nak pakai baju mesti jadi marah dan stress bila baju xde yg muat...

Sampailah suatu ketika saya dan si dia bercadang untuk bertunang.. masa tu mula lah start berfikir takkan nak orang nampak kita dalam keadaan gemuk mcm ni kan. Nak cari baju susah.. pakai baju oun nampak xcantik.. nanti bila dah kahwin mcm xmenarik je.. betul tak? Kemudian saya pun mulalah mengamalkan diet atkin saya seperti biasa. Saya ceritakan niat nak kurus saya kepada sorang kawan dan beliau terus perkenalkan saya kepada produk jamu surut ayu. Untuk pengetahuan semua, beliau juga pernah mencuba dan berjaya kurus dengan jamu ni. Kawan saya ni cakap... seminggu pertama makan sahaja dah ada yg tegur nampak muka mcm kurus dan xbulat lg dah.... dia siap tunjuk gambar dia dulu dan sekarang untuk buktikan keberkesanan jamu surut ayu ni. Kalau diikutkan saya... saya mmg takkan beli dan percaya pada produk kurus ni.. tapi disebabkan kawan saya sendiri yg telah cuba dan saya lihat sendiri hasilnya.. terdetik untuk saya cuba produk jamu surut ayu ni... lagipun harga dijual jauh lebih murah berbanding dengan segala jenis produk terkenal kat luar sana macam herbalife, jusmate, dan sebagainya. Saya pun beli la secara online. Dan hasilnya memang betul2 mengagumkan saya... dalam sebulan saya berjaya kurangkan berat badan lebih kurang 7 kilpgram dari 62kg kepada 55kg... saya dah boleh pakai baju lamam dan seluar jeans seperti biasa. Yg lebih menyeronokkan.. seminggu makan jamu ni je ada sorang akak tu tegur cakap "kenapa nampak macam dah kurus yer? Owh ni mesti sebap nak tunang ni" saya senyum simpul je.. adoi akak ni mcm faham2 je kan...

Kalau tanya saya kenapa saya berpuas hati... adalah disebabkan... kalau nak dibandingkan sewaktu saya amalkan diet atkin dan senaman dulu... saya hanya berjaya turunkan berat badan lebih kurang 3 kilogram sebulan sahaja walaupun dah penat bersenam dan diet tak makan nasi. Kali ni saya berjaya turun terus 7 kilogram dalam masa sebulan.. wah, memang betul2 membantu sebenarnya produk jamu surut ayu ni... seriously.. saya sangat sarankan kepada mereka yg betul2 berazam nak kurus... cubalah try makan produk ni k... kalau ikutkan malu juga nak tampilkan gambar dan testimoni sendiri kepada anda semua.. tapi disebabkan nak buktikan yg produk ni betul2 berkesan saya buat juga...

Untuk makluman produk ni tak macam sesetengah produk kurus dan langsing lain yang menyebabkan pemakannya asyik rasa nak membuang dan pergi tandas buang air besar. Produk ni lebih kepada membakar lemak dan mengeluarkannya melalui aor kencing dan peluh. Yer.. peluh!! Anda memang akan berpeluh lebih sedikit daripada biasa sebap ubat ini bekerja menghapus lemak... paling tak tahan masa mula2 saya bersenam lepas makan jamu surut ayu ni... buka  main lagi peluh keluar dari badan saya mcm mandi dah... hehe... mcm kena kejar anjing pon ada.. kalau anda rajin bersenam lagi saya galakkan ambil sebap produk ni bekerja membantu membakar lemak tau! Dia jugak buat kita rasa kenyang dan tak nak makan banyak2 lagi dah macam biasa.. cuma ubat ni pantang nya ialah dilarang minum minuman berkafein seperti teh,kopi dan nescafe. Sebap kafein ni selalunya akan serap function jamu ni yg bkerja untuk hapuskan lemak... selalunya saya akan makan 30 minit sebelum makan dan sehari hanya ambil 2 biji sahaja... untuk detail cara makan anda boleh msg atau whatsapp saya di 0146349460 yer.. nanti saya akan ceritakan dengan lebih lanjut...

Apa tunggu lagi... jom lah order dengan saya priduk yg akan buat anda tersenyum dan kelihatan lebih anggun dari biasa... pasal harga..... sebotol tak sampai rm 50 pun dan tahan selama 2 minggu... nak tawu dengan lebih detail boleh pm, msg saya di 0146349460. Jom kurus sekarang.. nanti saya akan tolong bagi panduan dan tips kurus diet atkins kalau anda nak yer...

Jom order.. whatsapp di 0146349460.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com