Saturday, February 7, 2015

JAMU SURUT AYU

jeng.. jeng .. jeng.. hai.. u olss semuanya..




Dah lamanya rasanya tak update blog yg berhabuk ni.. hehe..

Ok now nak cerita lagi pasal JAMU SURUT AYU.
cewahh.. hehe..

Alhamdulillah dah dekat nak setahun saya jual jamu surut ayu. dan dah ramai yang berjaya kurus...

Betul ke kurus??

hehe.. kalau nak tawu jom cuba sendiri...

SEBAP??

ramai dah cuba and berjaya!!

Termasuklah saya sendiri..

kalau sesiapa ada perasan post saya yg lepas, saya ada cerita macam mana perbezaan saya diet secara normal dengan diet sambil ambil jamu ni.

memang terbaik u olsss..

perbezaan dia boleh tengok bilamkita tak yah nak berlapar beria2.. makan je jamu.. diet sikit2...
dan kesan dia lg cepat drpd letih berdiet tup2 sebulan baru loss 3kg. kalau ambik jamu surut ayu ni memang terasa cepat je kesan dia..

ingat lagi.. seminggu pertama makan.. ada akak tu tegur muka nampak kurus... saya senyum simpul je dengar.. seronok tau.. keh3x.. then minggu depan jumpa akak tu lagi dia cakap eh da nampak kurus lah.. makan apa.. cepatnya kurus???

ha.. ha.. ha.. ops kantoi sudah.. so sy cerita la kt akk tu yang saya ambil JSA. start dari mencuba sendiri jamu ni.. dan saya yakin akn kebersanan dia.. tu yg saya yakin nak jual.. sebap saya ada pengalaman sendiri makan.. senang org tny kita tawu sendiri kan.. PLUS jamu ni kt luar banyak yg fake.. tu yg bahaya sangat2 tu..kalau dah namanya fake.. of koz merbahaya btul tak.. so kena hati2 bila beli jamu..

dah lama tak update testimoni customer2 saya yg cuba jamu ni.. nantilah.. ada masa nanti saya akan update testimoni terbaru customer yg cuba jsa..

lagi satu yg kelakar.. ramai yg kompius nama "Jamu surut ayu" dengan "Jamu susut ayu"..
tapi takpe la..yg penting tawu produk tu cmne dah kan..

Untuk sesiapa kat luar sana yang berminat nak kurus.. dah bosan dan tension dengan masalah berat badan dan nakkan perubahan.. JOm ambil jamu surut ayu. Kita displin and tekad.Insyaallah berhasil..

Kalau berminat boleh whatsapp saya okay... 0146349460.-Fieza
Saya akan balas secepat mungkin.. dalam masa 24 jam.. Insyaallah.. hehe..
nanti saya bagi detail lengkap pasal jamu surut ayu sekali!!
kalau ada benda2 nak tawu pasal JSA pun boleh tny saya sekali..hehe

Whatsapp: 0146349460-Fieza

Okay.. Adios.. Amigos.. hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com