Tuesday, January 24, 2012

Baucar buku RM200



Tadaa... Baucar kat atas ni diberikan sempena dengan bajet 2012 yang dibentangkan oleh PM kita pada akhir tahun 2011 mengenai program pemberian sejumlah wang kepada pelajar IPTA dan IPTS.. huhu! enjoy sakan lah para-para ulat buku sekalian.. mesti masing-masing dah ke kedai buku pilihan dan borong sakan mengunakan baucar ni.. tp harap maklum yg baucar ni tak boleh digunakan untuk membeli majalah dan juga tidak boleh ditukar ganti dengan wang..

Tapi ada jugak aku dengar cerita yg baucar ni boleh ditukar di kedai buku tertentu... tapi jumlah dia berkurang daripada 200 kepada RM 150 sahaja! entah lah.. mungkin khabar angin je kot! hmm.. pada aku.. sesungguhnya kehadiran baucar ni hadir pada saat yg begitu tepat sekali... well.. next sem.. ada satu subjek yg kena beli buku AACR2 ( Anglo American CAtaloguing Rules 2nd ) orang2 dalam bidang library science mesty tawu benda ni! 

Selain  pada itu, pelajar-pelajar sekolah rendah pon xterkecuali jugak tau! dorang dapat RM100 cash lagi yang diagihkan pada sekolah-sekolah.. Duit 2 boleh lah digunakan untuk membeli peralatan sekolah dan sebagainya..!

hmm.. untuk  mereka yg kurang berkemampuan ada jugak diperuntukkan RM 500 taw! 

so untuk membe-membe yg dapat jugak baucar 200 ni? korang beli apa dengan baucar 2??? hmm..


1 comment:

  1. anda ditagg
    http://siapaitulauren.blogspot.com/2012/01/first-giveaway-by-butik-fiqra.html

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com