Monday, January 30, 2012

Drama Asmara TV3- ending tak best!


     Sempena cuti semester panjang tadi, aku habiskan masa buat marathon tengok drama Asmara yg pernah disiarkan kat TV3. Mula-mulanya agak tertarik dengan jalan cerita drama asmara ni yang mengisahkan tentang Asmara yang dipaksa kahwin oleh papa zahlia untuk menutup malu keluarga gara-gara Zahlia yang dah mengandungkan anak Razik iaitu musuh keluarga Zahlia. Zahlia yang pada mulanya membenci Asmara kerana memandang rendah pada Asmara yg bersal dari kampung akhirnya jatuh cinta dan sayang pada Asmara.



    Oleh kerana jalan cerita ni macam menarik so aku pon tengok lah, siap buat marathon lg tengok gara-gara excited dengan jalan cerita ni. Tapi ternyata ending dia agak mem-frustkan!! Untuk drama Asmara yang pertama ending dia macam hampeh. Mungkin pengarang cerita ni suka sangat dengan watak Melati kot. Boleh pulak kononnya papa zahlia ni tipu Asmara cakap Zahlia dah mati dan Zahlia ada tulis surat kat Melati cakap kalau apa-apa jadi kat dia, dia nak Melati yang jaga Asmara and Adam. Hai.. ni la pasal aku malas nak tengok cerita cintan-cintan ni.. Lebih-lebih lagi cerita melayu yg bagi sad ending! Letih je tengok tau!



     Gara-gara ketidakpuasan hati, drama Asmara 2 aku malas nk tengok. Terus aku tengok episod last ke 13 dia sebab malas nk tgk cerita-cerita sedih ni. Seriously tengok cerita drama yg ending sedih ni memang bikin sakit hati je dan tak baik untuk kesihatan. huhu.. ending stroy untuk drama Asmara 2 pon sama jugak.. zahlia dengan Asmara tak bersama pon. hey, nasib baik tengok ending dia dulu.. kalau tidak mesty frust menonggeng tengok drama Asmara 2 ni.. 

Dengar cerita jugak akan ada Asmara the Movie nanti... Tapi aku kureng percaya lah.. and kalau betol ada pon aku nk tawu ending dia dulu.... Kalau macam ni lah ending dia.. malas nk tengok!

Nota kaki: pelik bila aku mula start tengok drama melayu ni.. jarang sangat..!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com