Thursday, December 6, 2012

Berat yang sesuai untuk anda!


                hum.. cuba korang tengok kat atas ni.... Pernah tak korang-korang yang tengah berdiet tu macam confuse sebab rasa tak tahu berat sepatutnya yang korang diet and sesuai dengan diri korang.. kalau korang pernah rasa camtu.. samalah aku pun... serious kadang2 keliru and macam tak tahu nak bajet berat berapa yang sesuai untuk diri sendiri...

                  So tadi aku tengah boring-boring, dan sedang godek-godek encik google (cari info pasal diet) then suddenly aku terjumpa ni.. satu website yang bagitahu user atau orang target berat yang sesuai untuk diri masing-masing.. Actually aku rasa website ni berguna untuk mereka-mereka yang baru nak mulakan diet.. 

                   Yelah, bila korang mulakan diet, mesti korang akan target kan, kalau boleh nak kurus and nak turun berapa kg dalam tempoh masa tertentu.. So aku rasa application ni memang sesuai untuk mereka yang nak diet!! so.. sharing is caring kan........ then aku decide nak tulis dalam blog ni so sesiapa yg jumpa blog aku ni dapat maklumat pasal diet.. (mintak-mintak tambah pahala share information..huhu)

                   Macam aku kan, actually time diet haritu aku bajet nak turun dalam 52kg.. Tapi bila aku masukkan data-data aku macam berapa berat, umur, tinggi dan semuanya....tengok-tengok website ni tulis dalam 51 kg... huhu.. terkurang 1kg dr target sasaran.. uhui, takpelah... Tapi actually korang jgn lah get over obses pulak dengan target berat yang website tu bagi ok.. kalau terkurang or terlebih sikit dari target yang korang rasa korang mampu buat apa lah salahnya kan.....Anggap jer website ni sebagai guide...

                   okay, mesti korang rasa bosan gila baca entry ni kan.... so naaaahhhhhhhhh..............
link ke website tu.... 

http://www.halls.md/ideal-weight/body.htm

selamat mencuba dan selamat berdiet.. majulah kurus untuk diri sendiri!! hehe..!!








1 comment:

  1. It is appropriate time to make some plans for the future and it is time to
    be happy. I have read this post and if I could I desire to suggest you few interesting things or suggestions.
    Perhaps you could write next articles referring to this article.
    I want to read more things about it!

    My web-site ... http://testforcextrememuscle.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com