Sunday, December 2, 2012

Duta village beach resort.... tak sabar!!


                  Di keheningan malam yang aku rasa macam susah sangat nak tidur ni... dan kepanasan.. tiba-tiba datang rasa nak mengupdatekan entry aku kat blog bersawang ni... ok, cerita kali ni tentang bakal percutian yang family aku bakal pergi pada 23 and 24 hb 12 nanti... hum.. percutian waktu krismas nanti! 

                           tertiba-tiba rasa excited and teruja pulak nak pergi bercuti.. al-maklumlah dah lama gila tak bercuti and jalan-jalan makan angin ngan family.. destinati kitorang nanti dekat jer.... dekat kuantan, pahang.. iaitu dekat pantai balok.. actually tiket hotel apa semua pun da booking.. just tinggal tunggu hari and bertolak kat sana jer....

                           Ada jugak aku usha-usha hotel or resort yang aku nak stay ni.. so far nampak mcm memuaskan hati, even tak adalah mewah sangat.. tp bolehlah just untuk lepak2 satu family kan..... Family aku tak ambik bilik chalet sebab semua bilik da penuh awal2 lagi.. so kitorang yang late ni just dapat bilik standard hotel je.. huhu.. kemounan nak stay chalet.. tp xpelah... bilik je pun kan.. yg mana mostly digunakan untuk rehat.. yang selebihnya for sure masa 2 akan digunakan untuk activity outdoor....

                             so, kali ni aku rasa better aku standby sunblock super power spf sebelum kulit aku jadi burn and terbakar gara-gara kena sinaran matahari yg terik!!! haha.... hum.. caner lah agaknya pemandangan kat sana nanti eh.... harap-harap best lah... kat bawah ni antara gambar yg aku survey dekat Duta village beach resort ni.......
layan! 






                 huumm.. so far rasanya ni pic yang aku jumpa pasal duta village ni.. lepas balik dr pergi sana nanti aku upload banyal lagi pic-pic menarik kat sana okay!! peace!!













No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com