Thursday, December 1, 2011

MALAS update!! my life "december 2011"








uwarghh.. dah berabad rase nye xupdate blog xseberape aku ni!ade la setahon.. haha!and dalam mase setahon ni pon dah mcm2 benda dah jd.... pejam celik, pejam celik..... aku dah pon study degree kat uitm puncak perdana sekarang ni.. aku amik course library science!aku buat program penerapan A.K.A fastrack lompat dari diploma semester 3 ke degree.. 2 pon sebap aku tension study kat Machang, Kelantan 2!! ye..arh.. maybe sebap aku ni manje, xleh jauh dr family.... and aku ni xleh trima cara hidop kat sana.... yelah.. dengan prasarana yang kureng.... air xada, letrik xada.... dah rase mcm kuno sgt..and entertainment pon xade k.. honestyly.. memang susah idop kat sane.. and tabik spring untok mereke2 yg still survive idop kat sana 2.. chayok2!!

and idop aku kat puncak perdana ni agak seronok la jugak... sebab2 nye...

1) selalu balik rumah ( 30 minit dr umah)
2) xpayah kena kokurikulum macam diploma dulu (kawad, camping sgala bagai, urghh!!!)
3) jimat (kat sini belanja kurang sikit coz sabtu ahad je aku cabot blik umah)
4) wayang,boling, karaoke, plus!!! ( asyik enjoy je)
5) dan lain-lain!!!


okay.. 2 je kot nak cite... sampai ketemu!! bubye!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com