Friday, December 9, 2011

SUKA Makan!!

BILA SELERA DATANG...
naa.. naa.. naa.....
kalau nak tawu aku memang suka makan... bagi je pape kat aku.. aku mesty lantak punya..
kalau kat umah pon mak aku cakap aku kuat makan lauk.. YES.. I AM!! di sebab kan itu
badan aku pon sesuai lah dengan status suka makan 2 kan.. kat bawah ni antara makanan and minuman yg menjadi pilihan aku!! tat.. taarrra.....

    SPAGHETTI BOLOGNESE: aha.. ni first choice kalau western food!
 memang sedap kalo dapat... tambah lagi kalo spaghetti ni
   mak nina yg masak (my bestfriend mom) .. huhu.. memang abih lah!


BLACK PEPER STICK: uiii... yang ni pon kalo dapat sedap ni......
black peper sauce dia memang kaww!!!!


UDANG MASAK SAMBAL: masakan melayu yang paling aku suka
haiii..., lapar aku tengok ni......


TOM YAM SOUP:  yang ni pon.. boleh tahan!!!


ICE BLENDED MOCHA: nyummy....nak ni.. nak ni!!!
pantang pergi mall, mesti aku try ni.... 

sedap kan??? sapa lah yang tahan bila tengok ni semua.. tambah lagi pemakan macam aku ni... memang xtolak lah.. lupakan tentang size kejap.. nanty pikir balik.. huhu! tapi 2 lah... aku pandai makan je.. MASAK XLEH HARAP!!!lalala........

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com