Saturday, December 17, 2011

Ombak rindu tak kesampaian! :(


amacam citer ni? best ke?? macam-macam review aku dapat pasal cita ni.. antaranya:

  • " tak best!! jalan cerita dia lain sangat dari dalam novel"
  • "best!! siap dapat jumpa maya karin lagi!"
  •  "eh.. kena tengok.. ada aron aziz kat panggong"

ahai.... kesiannya aku.. sampai hari ni pon xtengok-tengok lagi.. last-last sekali nanti filem ni pon dah masok kat astro first and tak lama lagi berlambak-lambak lah cd cetak rompak jual kan... kedai makan pon nanty mula pasang cite 2 kat kedai dorang tok tarik customer...

well, dari dulu lagi aku dah dengar orang cakap pasal novel ombak rindu ni.. famous novel.. dorang cakap cite ni sedih.. ye ke?? aku tak tawu sangat.. coz aku malas baca novel.. kalau cerita lagenda budak setan hari tu ada lah aku baca!.. itupun zaman kecik-kecik dulu... huhu.. ( curik novel mak cik then baca)

tapi citer ombak rindu macam laris gak kedengaran nye yer... hari 2 aku nak pegi beli tiket wayang tengok ombak rindu tapi...! dah habis... yang next nya pon sit dah tinggal yg kat depan je.. eh, xkan nk meneleng kot tgk wayang.. xmawu lah!

tak pe lah.... lupakan jelah tentang ombak rindu ni... (frust)
tengok trailer jela sampai dia keluar kat tv.. hum..sigh (kesat air mata)
bla, bla, bla........................


yang ni memang tak ada kaitan ok! hehe....




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

buble wish akmal azam

facebook

fieza lalaa glitters

free glitter text and family website at FamilyLobby.com